Idioternas dag

Idag kommer det in en äldra herre in.
Säger att hans fjärr inte fungerar.
Frågar om han har bytt batterier vilket han inte har gjort sen han fick sin digtalbox.
Ber att få se på fjärren och fan vad jag ångrade det.
USCH FY FAN ! ! !
Var nog den äckligaste fjärren jag någon sin sett.
Typ tuggummi vid luckan till batterierna som man var tvungen att ta.
Massa brun/grå släcker på den och lucktade kiss.
USCH FY Å BLÄ ! ! !

Bytte iaf batterier åt han och han gick hemåt.
Sen återkommer han 30 min efter och säger:

-   "Var det verkligen nya batterier du satte i?"

Hmm ja jag tog dem ur ett NYTT paket med 4 batterier.

-   "Prova att byt till de andra två, det var nog dålig batterier"

Frågar sen om det går att byta kanal med dosan och det är inga problem alls.
Förklarar då att det är inte batteriernas fel utan kan vara så att volymen på tv:en kan vara nedsänkt på noll.
Då måste han höja på tv-fjärren med.
Då påstår han att han inte har någon fjärr till tv:en och att han bara använder digitalbox dosan och att det inte existerar någon tv-fjärr.
Tv:en är en platt-tv och man får alltid med en fjärr.

-   "Vart sitter den då?"

Vadå sitter?
Den låg i lådan som tv:en låg i när du köpte den.
Han envisas med att det inte finns någon fjärr till tv:en.
Säger då att det finns knappar på tv för volymen antingen längst fram på tv:en eller på någon av sidorna.
Han tror inte på mig utan tror forfarande att det är batteriernas fel.
LOL va fan...
Gubbjävel.
USCH ! ! !

Sen ser jag min kollega pilla med en dvd.
Han har skruvat upp locket och pillar.
Kunden påstod att släden, den man lägger cd/dvd skivan i hackade/var slö och krånglade.
INTE KONSTIGT HURRU ! ! !
Han hade lagt in 3 skivor på varandra.
Va fan tror du?
Det är ingen MULTI-DVD.
Klart som fan att den blir slö och trög då.
IDIOTER ! ! !
Blir så less...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0