Beröm

Kan tilläggas med att en kund som handlade hos oss sa:

"Ta inte detta som kritik, men det här stället har blivit så mycket bättre än det var för några år sedan"

Hur kan man ta det som kritik.
Skitbra att folk tycker att vi gör bättre ifrån oss :D

Sen när jag var och handlade efter jobbet kom en liten pojke på ca 11 år och tackade så mycket för hjälpen.
Jag ordnade så att allt som fanns på hans gamla minneskort kom över till hans nya när han köpte en mobil hos oss.
Väldigt väluppfostrad pojken.
Och att jag hjälpte han med detta, det hände för ca 3 månader & han kom ihåg mig efter så lång tid.
Minns han ifs och hans föräldrar, väldigt trevligt folk :D
Plus att han ringde dagen efter och tackade via telefon.

Sen har jag personligen fått massa beröm det senaste och det känns skönt.
Har som sagt var massa bra kunder med men det blir inte lika bra läsning antar jag.
Därför jag riktar in mig mer på idioterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0