Är du från stenåldern?

Folk slutar aldrig att förvåna mig.

Kom in en dam idag som kan ha varit i 50 års ålder, sliten med grått hår flåtigt (flötigt) hår och ser ut som ett troll i princip och är norsk.
Hon kom in och frågade om vi hade minidisk-spelare och det hade vi inte och sa att det är mp3- spelare som gäller nu.
Och hon visste inte vad det var så jag förklarade, men hon fattade inte ändå.

-"Måste man ha dator då?"
-"Är det som pyttesmå cd-skivor man stoppar in i den då?"
Osv

Men till slut började hon fatta vad det var, men hon var fortfarande upphängd på minidiskar.

-"Finns inte det mer? Men de var kortlivade då?" bla bla bla

Hon fortsatte och prata gick inte få stopp på människan.
Sen gick vi ner till radioavdelningen och hon pratade på och frågade om dem med och var överraskad att de hade bandspelare, cd och radio i dem.
HALLÅ????
Vart har du varit de senaste 5-10 åren?
Och hon malde på, och jag tröttnade så försökte av sluta samtalet med henne men det gick inte och sen forsatte det bort till tv- väggen.

"Åh gud va flott, är Panasonic bäst?"

Och svarade att Panasonic är riktigt bra på plasma tv.
Och det visste hon inte vad det var heller.

-"Menar du att de är så här fyrkantiga då om det är plasma"
ÅÅÅÅHHHHH skjut mig.

Hon gick aldrig, och när man försökt avsluta och smita iväg började munnen gå igen.
Folk fattar inte när de ska sluta prata, hade massa annat att göra.
Och snälla öppna ögon och öron så kanske du kan lära dig lite och inte leva i stenåldern.

Till slut köpte hon en engångskamera för typ 50 spänn, men fattade inte ens hur man skulle använda den så fick visa det med och sen till slut gick hon.

Och fan va skönt det var.

Kommentarer
Postat av: Elin Thor

Hej! Jag har startat en ny bloppis där det kommer ut massvis med annonser med kläder under flera veckor nu, det ligger redan flera plagg ute :) Kika in vettja, du kanske hittar någonting du kan fynda? http://elinsbloppis.blogspot.com/ Ha en trevlig kväll! :)

2009-06-03 @ 21:42:31
URL: http://elinsbloppis.blogspot.com/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Vad tycker ni om New Moon trailern? JAG ÄLSKAR DEN! om ni nu missat den så finns den i min blogg :) http://sandratjulins.blogg.se/2009/june/jag-door-fan-snart-o.html#comment

2009-06-04 @ 18:26:58
Postat av: thaikalle

trevlig och intressant blogg, häng med och titta på mina söta apor eller läs om mina äventyr i Burmas djungel

2009-06-04 @ 23:06:00
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Synd att du har slutat skriva, detta var en av de mest underhållande bloggarna jag visste om.



Hoppas du tar tag i det igen, det uppskattas!

2009-08-11 @ 20:09:48
Postat av: Lågt Ph

http://notalwaysright.com/



Där. Lär dig skriva som dom, och sluta med ditt tjuriga och sura skrivande som du kör med nu.

2009-08-18 @ 09:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0