Det var länge sedan

Det var ett tag sedan nu...

Har faktiskt inte mycket att klaga på direkt.
Haft rätt bra kunder det senaste, fick till och med en tårta av en kund pga att han var så nöjd med min service.
Kändes bra.
Få lite uppskattning för en gångs skull.
Skulle visserligen hellre ta en "Dagens ros"  tidningen pga att vi hade redan en tårta i kylen och äta tårta 3 dagar i rad blir lite mycket.

Har egna tankar om man ska köpa sig en systemkamera eller inte.
Vill gärna ha en men har man pengar nu?
Eller rättare sagt ska man belasta sitt kreditkonto mer?
Ska man ha mer pengar under semestern eller snåla och ha en bra kamera?
Det är frågan, hmm...

Får funder på det där.
Blir en Nikon D60 i sådana fall.
Man blir ju sugen på massa tillbehör också.
Nytt objektiv, blixt osv.
Blir en del pengar till.



Nikon D60



Tillbaka till klagandet.

Har skrivit om en kund angående hennes JÄVLA skrivare, 2 gånger tidigare i bloggen.
Detta är inte löst än.
Hon hävdar fortfarande att det INTE är hennes skrivare???
Vi har bytt locket kostnadsfritt, det var det som inte var som det ska när den kom tillbaka.
Repigt och väldigt slitet, men detta duger inte.
Hon ger sig inte.
Förmodligen pga att hennes garanti går ut nu i mars, eller har redan gått ut.
Så nu har chefen tagit över detta "ärendet" och så hon ska få en ny.
Jävla subba
Precis så känner jag, vilken bitch, snobbig som fan och tror att hon är något.
Jag orkar inte med människan längre.
Kommer hon eller hennes man in så går jag iväg och ber någon annan ta hand om det annars kommer jag exploder rakt i ansiktet på dem.
Och det vore inte bra, så då får någon annan ta hand om det.

Jag är en sådan person att jag kan ta mycket skit och inte bli arg.
Stänger det inom mig och ler vänligt än då och det behövs i detta jobbet ibland tyvärr.
Eller ja rätt ofta.
Men detta har tagit så på mig, börjat gro en ilska emot denna människan så jag klarar helt enkelt inte av henne längre.

Men annars har allt varit bra med kunderna iaf.
Får se vad som har hänt tills nästa gång, eller så kommer jag på något som jag kan skriva om lite senare.
Ha en bra helg.
Hej

EDIT: Dåligt med kommentarer det senaste. Har ni något ni vill att jag ska ta upp eller om ni bara har en åsikt släng i väg en kommentar då.

Kommentarer
Postat av: Anders

Är det bara bra bilder du är ute efter, så köp Panasonics LX3 istället. Galet bra skärpa och otroligt bra bilder, slår D60:n på fingrarna rejält. Men det kanske du vet, du är ju kameraförsäljare själv. ;)



Lätt den kamera jag skulle köpa iaf om det bara är bra bilder som eftersöks. Annars så skulle jag välja en Canon EOS 450D samt en Sigma 17-50 2.8 för att få till en riktigt bra skärpa. Sedan ett tillägg med en 55-200/250 eller likande men ett 17-50 skulle nog duga ett tag. Ett Sigma 8mm-Fisheye är lite på listan också. Men då ligger det lite andra pengar i det hela..



(Anledningen till Canon är att greppet passar mig bättre än Nikon)

2009-03-22 @ 17:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0