Välkomna

Första inlägget.
Vad ska man börja med.
Kan börja berätta lite om vad bloggen ska handla om och vem jag är.

Bloggen kommer att handla om mitt yrke som teknik-försäljare.
Kanske låter som tråkig läsning, men tro mig ni kommer få många skratt.
Varför tanken kom upp att göra en blogg var för någon vecka sedan, när mellandags rean började.
Då kommer alla snikna jävlar & idioter fram.
Har en hel del exempel sen som ni kommer att få läsa om.
Kände att nu hade jag fått nog, jag måste få utlopp för all min frustration och ilska mot inkompitenta jävlar som är så dryga emot oss försäljare.
För man får ta så mycket skit och ändå bara stå och le och inte säga något tillbaka.
Så denna bloggen kommer framför allt handla om idioter.

Sen vem är jag?
Jag har jobbat inom teknikbranchen i ca 1,5 år och hållit på med försäljning innan med, fast inom andra områden.
Trivs bra med jobbet, men slitit hårt på mig det senaste.
Bor i en mellan stor stad i mellan Sverige och jobbar på en av Sveriges största teknikföretag.
Vill gärna vara lite anonym då denna bloggen inte kommer att vara "snäll" så att säga.

Det får nog räcka för första inlägget, på återseende.

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Låter intressant, ska följas!

2009-01-14 @ 17:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0