Vadå tappa den?

Idag kom det in en äldre dam, kan ha varit i 50 års åldern och uppåt som hade en trasig "All-in-one" skrivare.
Hon hämtade den i bilen och sen tog jag emot den och så säger hon:
"Tappa den inte nu bara"
"Orkar du verkligen den där"

Mitt svar var:
-Jag bär mycket tyngre saker dagligen så det är ingen fara.
Och det gick bra.
Kom till kassan, knappade in allt som var fel på den osv.
Och så kan vi inte hitta serienr, så vi struntade i det.
Och då får man kommentaren:
"Bara jag går tillbaka min skrivare och ingen annans"

Klart som fan du får din skrivare tillbaka och ingen annans.

Sen lyfter jag den igen och så säger hon tappa den inte bara.
Var ingen fara denna gången heller.

Sen säger jag att det kommer att ta ca 2 veckor innan den är tillbaka.
Och att jag personligen ska packa ner den i morgon och skicka den på posten, efter posten hade gått för dagen.
Då klämmer kärringen ur sig:
"Men packa in den ordenligt så den inte går sönder"
Hmm, nej jag ska nog bara lägga den i en låda utan emballage och sen hoppa på den tänkte jag.
Vad tror hon?
Klart vi packar dem bra, annars får vi ju stå för en ny skrivare åt henne och det blir dyrare än att laga den på garanti.
Sen åter igen när jag ska bära ner den till servicehyllan så säger hon åter igen:
"Var försiktig, tappa den inte"

Men snälla lilla du
Det har du sagt nu femtioelva gånger.
Jag är inte dum, jag kan bära en skrivare, så svårt är det inte.
Blir galen på folk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0