Vad i helvete ! ! !

Jag blir så förbannad
Kan folk inte hålla fingrarna i styr eller kan de inte skaffa sig ett hederligt arbete som alla andra och köpa saker.

Hade nyss en stöld i affären.
Två polacker trodde min chef, eller från något baltland.

Chefen stod och pratade med 2 kunder ca en meter ifrån dem och jag stod med ryggen åt dem och pratade med en annan kund.
Och när jag är klar med min kund frågar min chef mig om jag har flyttat på minneskortena.
Och mitt svar vart nej.

Då har de tagit två spjut (två pinnar som hänger i en hylla) med minnskort.
Några av de största vi har och dyraste.

Och som tur var eller ja hur man nu ska se det, så var chfen klar med kunde och gick förbi dem och då gick de ut.
Annars kanske de har roffat åt sig mer än det de fick med sig.

Chefen ringde polisen och tog sen på sig jackan och tog ett varv på stan men hittade dem inte, tyvärr.

Blir så JÄVLA förbannad på sådant här.
Så in i helvete med.
För fan skaffa ett jobb.

Tur är att det sällan händer oss men detta är inte första gången det har hänt när jag har jobbat.

En annan gång stod jag & höll på med mobilservicar som skulle skickas till verkstaden.
Låg ca 4-5 st på disken och då kom 2 st utländska killar in och började fråga om batterier som var bakom kassan.
Jag vänder ryggen åt dem och visar batterierna, men fattade inte riktigt vad de menade.
Sen när de hade gått var mobilerna borta.

Då har de snott 4-5 st trasiga mobiler som tillhör kunder.

Blir vansinig.
Helvete, vill bara slå de jävlarna.

Inget ont om personer med utländsk bakgrund, men båda gångerna har det varit personer med utländsk bakgrund.
Åk hem till erat land och stjäl i stället, kom inte hit och förstör.
Jag skulle fan inte åka till ett land och sen åka runt i städer och stjäla.
Tro inte att jag har något emot personer med utländsk bakgrund, många av våra mest trogna kunder har utländsk bakgrund och en hel del är de trevligaste kunderna med.
Har även vänner med utländsk bakgrund.

Blir bara så förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0