Jävla kund

Detta inlägget kopplas till "Vadå tappa den?"

Idag kom kunden in och skulle hämta sin kära skrivare.
Den hade varit borta i 3 veckor och jag trodde att hon skulle bli glad att se den igen.
Och jag kom ihåg henne väldigt väl pga att hon hela tiden upprepade att jag inte skulle tappa den där jävla skrivaren.

Jag gick iväg och hämtade skrivaren och ställde den på disken.
Och då utbryter hon:

-"Men gud vad skitig den är"
Och självklart erbjöd jag mig att damma av den, vilket jag gjorde.
Men det dög inte utan hon tog trasan själv och började putsa.
Pianolack drar åt sig damm så jävla fort och blir dammigt snabbt kan man tillägga.

Sen kollar hon på den och säger:
-"Men gud vad repig den är, detta kan jag inte acceptera. Så här var den inte när jag skickade in den."
Och visst den var lite repig men hon hade haft den sen mars, men påstår att det inte var EN ENDA repa i den när den lämnades in och på våra papper stod det: "Ser okej ut".
Och "Ser helt okej ut" betyder enligt mig, eftersom det var jag som skrev in den, att det syns att den är använd men inga tappskador osv.

Sen påstår hon att inte är hennes skrivare.
-"Detta kan inte vara min skrivare, det ser inte alls ut som min med allt damm och alla repor. Det ser ut som den är jätteanvänd. Precis som om den kom direkt från ett företag som använt den."
Men för fan dammet är bort torkat och den blir dammig i våran lagerlokal om den står där i en vecka.
Och det blir inte repor på locket om den är använd.
Bara för att du skriver ut 20 sidor med papper påvekas inte locket av detta.
Men denna kvinnan kan inte släppa att det är lite repor i den och ber att få tala med chefen.

Så jag hämtar han och han spelar med och säger att vi får ringa verkstaden och ordna detta.
Och ännu en gång får vi höra.
-"Detta kan inte vara min skrivare"
-"Men fy va smutsig den var"
-"Så här repig var den inte när jag lämande in den, den var ju ny då"
Men för fan den var köpt för snart ett år sedan då är den inte NY.

Höll på att strypa denna kvinna.
Överdriver inte men hon upprepade sig själv någonstans mellan 7-10 gånger om att det inte var hennes, att den var dammig och att den var repig osv.
Höll på att bli tokig.

Till slut sa vi att ta med den och så ringer vi verkstaden så ska vi se vad vi kan ordna.
Jag ringde verkstaden och berättade hur det var och de gick med på att byta locket på den.
Jag ringde kunden som fortfarande var i stan och berättade att hon kunde komma in med den igen så vi kunde skicka iväg den igen för utbyte av lock kostnadsfritt, men då är den borta 2 veckor till.
Då får man suck och stön från henne att då får jag vara utan den ännu mer, fast hon tidigare har påstått att den är ny och att den knappt är använd.
VA FAN BITCHAR DU OM KÄRRING.

Så hon kom in igen, lämnade den och sen fick man höra hela ramsan igen:
-"Detta kan inte vara min skrivare"
-"Men fy va smutsig den var"
-"Så här repig var den inte när jag lämande in den, den var ju ny då"

Gjorde allt för att bli av med henne till slut för hon vägrade sluta tjata, fast vi hade fixat problemet kostnadsfritt och på ca 10 min.

HERRE GUD ! ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0