Förbannad

Nu håller jag på att explodera.

Stod bakom disken på jobbet och pratade med en kollega pga att butiken var tom, men sen kom en kund kom in.
Jag tittade åt hennes håll men verkade som hon vill titta lite först innan hon fick hjälp.
Senare så står hon och tittar åt vårat håll så jag avsluta mitt samtal med kollegan och går bort till henne och frågar:
"Vill du ha hjälp med något"
Och det ville hon och säger:
-"Jag vill ha en enkel digital kamera"
Och detta är den första frågan man får av en okunnig kund som inte kan ett skit om kameror.
Och jag svarar vänligt och gestikulerar så hon ser alla kameror:
-"Då kan du välja vilken som helt utav dessa"
Och då säger kärringen:
-"Då går jag någon annanstans" och vänder på klacken och gick.

Hann inte ens säga att alla kunde vara på automatiskt läge, eller fråga vilken prisklass, om hon ville ha en med lång zoom osv.
Utan hon bara gick och slängde iväg en spydig komentar: "Då får jag väl gå någon annanstans."

Va fan....
Så jävla tyket och oförskämt.
Vart rent ut sagt vansinig.
Har du inte fått kuk på länge kärring eller vad är det med dig?

Ahhhhhh.....

Folk tror verkligen att man kan bete sig hur fan de vill emot en försäljare.
Skärpning era idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0